Storno - vrácení zboží zákazníkem do 14 dní

23. června 2013 v 12:59 | Lucie |  Podnikání
Pokud nějaký výrobek prodáte, vystavíte k němu doklad a zákazník vám výrobek vrátí do 14 dní zpět, postupujete následovně:


- v případě, že vystavujete faktury, tak zákazníkovi pošlete dobropis. Na dobropisu musí být uvedeno k jaké faktuře se vztahuje (v textu bude dobropis k faktuře č. 123) a mělo by tam být i uvedeno proč je zboží dobropisováno. Datum na dobropisu je aktuální, ne stejné jako datum na původní faktuře.

- v případě, že vystavujete pokladní doklady, tak zákazníkovi pošlete pokladní doklad se stejnou částkou s mínusem - vynulujete ho. U pokladního dokladu bych to udělal tak, že bych si ty dva doklady potom sponkou secvakla k sobě a na zadní stranu propiskou napsala, proč je doklad vynulován. Datum se opět píše vždy aktuální.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama